Feeds:
Posts
Comments

Archive for June, 2010

ginger selamat membesarkan 1 sekor dari 5 ekor. harap2 dapat bertahan. . .mak kata ada orang nak beli anak ginger dengan harga rm500. isk. . x berbaloi langsung. . hahahaha. . .

kesian ginger. . .dahla lama x mandi. . .anak ginger dah start buka mata dan dia sangat besar. aku blum tau lagi jantina …tapi macam jantan. harap2 betina. . .kesian ginger kena kurung dalam rumah sepanjang aku kat kuching ni. rumah pon belum kemas lagi.terima kasih kepada en bakhtiar kerana kenalkan aku dengan trainee. . . aku nak bawak balik rumah mak barang2 aku. . .macam banyak sangat yang x guna tapi sayang nak buang. . .membazir jek. . .boleh aku sewakan bilik yang satu lagi kan?seronoknya.. duduk ramai-ramai.¬†aku rasa aku takde masalah kot.. . next wiken bolehla aku balik mengangkut barang-barang. . .

Advertisements

Read Full Post »

skrg aku kat kuching. . thoracic conference @pullman hotel . bosan gakler sebab sorang2. . mabel dah lepak ngan tunang dia. .. xkanla aku asek nak kaco daun jek. . .jumpa kak ass kat sini. . .senior time kat uni dlu. . tapi malas nak lepak ngan dia sebab asek komplen pasal bentuk badan aku yang macam dipam2. . .sket2 tegur tuh ok ar. . .

macam biasa bila jumpa kawan lama. . .tanya pasal kabar teman2 yang lain. Huh!! banyak tol peristiwa yang aku ketinggalan. . .

Read Full Post »

alhamdulillah.. .ginger selamat melahirkan 4kittens…harap-harap semuanya akan membesar sihat dankuat¬† macam mommy n daddy nyer… $$$$

hurmmm…now aku tgh siap-siap nak memenuhi jemputan walimah irda @tangkak.. .

Read Full Post »

Penyanyi: Lah Ahmad
Tajuk Lirik Lagu: Adinda

Malam pertama sangat sempurna
Duhai adinda sungguh jelita
Selama ini hanya kau yang ku tunggu

Bukannya rahsia di antara kita
Semakin membara jiwa gelora
Selama ini hanya kau di hatiku

Tak mudah ku melupakanmu
Hanya engkau yang ku perlu
Bayang-bayangmu masih menghantuiku
Apa saja yang kau mahu

Chorus
Semua untukmu oh adindaku
Dengarlah rayuan di hatiku
Sesungguhnya aku mencintaimu
Selalu di hatiku memanggil namamu
Oh adindaku oh adindaku
Semua kerana kerna kamu

[ Adinda lyric found on http://www.lirik.my ]
Engkaulah permata hatiku
Suluh menyinar hidupku
Yang selalu menerangi hari gelapku

Nantikan dinda yang satu
Tak akan pernah ku jemu
Semakin hari semakin ku rindu

Tak mudah ku melupakanmu
Hanya engkau yang ku perlu
Bayang-bayangmu masih menghantuiku
Kamu selalu dihatiku
Semua yang kau mahu

Ulang Chorus

Walau berjauhan
Suaramu mengakhiri penantian
Tabah mengharungi cinta
Semua dugaan Maha Esa

Ulang Chorus

Read Full Post »

SUKMA XIII

aku kne jaga bilik gerakan perubtan sepanjang SUKMA sampai 19jun …ujung minggu ni nak g sabah..yeay..

Read Full Post »