Feeds:
Posts
Comments

Archive for April, 2016

kadang- kadang memang letih dgn macam ragam org . .walaupon kita dah cuba yg terbaik . .

mmg susah nak puaskan hati semua orang . dan mmg ada orang yg kita tak kenal tapi tak tau kenap dia tak suka kita.

ada orang kawan sebab ikhls, ada yg sebab paras rupa, ada yg sebab harta . . mcm2

tapi tak mustahil ada org suka tgk kita jatuh . .dan yg paling menyedihkan adalah betrayal . . mmg tak sangka org yg kita sangka rapat atau baik dgn kita sebenarnya tak suka kita . . dan sentiasa memburuk2kan kita .

mungkin sebab malas nak gaduh . . kipas dan ampu utk org yg berkepentingan walaupon menjengkelkan . . padahal org yg dikipas tuhada jugak tak puas hati dgn dia . .(jadi saksi bisu jekla)

mmg ada org yg perjalanan hidup dia berjalan lancar . .

ada pulak yg banyak obstacle . .

ada pulak yg sentiasa bernasib baik n vice versa . .

tapi aku percaya buat baik akan dibalas baik . .

kadang- kadang betul kata org kne ikhlas dan tak mengeluh dalam apa saja pekerjaan. .barulah hidup lebih tenang .

sentiasa menjadikan sesuatu sebagai alasan dan menyalahkan orang utk rasa diri sendiri nampak elok dan bagus . . 

atau mintak pandangan utk dipuji dan dengar apa dia nak dengar bukan sepatutnya dia dengar . .

sabau jekla . .

aku pon sangat menjengkelkan . .

Advertisements

Read Full Post »